Create art

                          Eilen oli kurssipäivä Klemmarikellarin tiloissa. 
                        Opettajana upea ja todella taitava Riikka Kovasin / Paperiliitin
                   Ihana sunnuntai mitä parhaimmassa seurassa ja uutta oppimassa .
Aiheena tehdä kasvot canvakselle.En halua piilottaa kaikkea kaappeihin ja seinälle olen luvannut olla kiinnittämättä mitään. Joten tein oman työni vanhan kirjan kanteen. Tästä tulee seuraava Art Journal kirjani.Näin voin nauttia tästäkin työstä päivittäin.







Kukkaset on mulle se akilleen kantapää eli mun on todella haasteellista liittää niitä töihini.
Olen enmmän rouhean ja romun käyttäjä kuin hempeiden kukkasten.
Mutta tänään tavallaan opin käsittelemään niitä ja olen todella tyytyväinen tähän työhön.
Kiitos upealle opettajalle ja kaikille mukana olleille.
Tapaamisiin
-Lena-


Post a Comment

Kiitos kun vierailit blogissani.Thank you for stopping by!

Instagram

Lena Blankenstein-Holmström. Theme by STS.